WARSZTATY       AKTORSKIE  DLA MłODZIEŻY               


  • W
  • I
  • T
  • A
  • J
  • C
  • I
  • E
   :)
 GRUPY  WARSZTATOWE:

MDK BIELANY - WARSZTATY AKTORSKIE ( wiek 15-18 ) - środy 16:00 - 17:45 oraz  18:00- 19:30 STUDENCI ( wiek 18-23)gr. początkowe / 90 zł.kwartał
PLAC BANKOWY/ABRA STUDIO - poniedziałki 16:15 - 18:00 (  wiek17+) / 180zl miesięcznie
NOWA GRUPA / ABRA STUDIO - soboty 10:00 -12:00 / dla 17+ / 180 zl mies. ( teatr + taniec) od lutego 2019
Zajęcia prowadzi reżyser Teatru Pijana Sypialnia - Stanisław Dembski oraz Blanka Miętkiewicz ( elementy tańca )/ www.pijana-sypialnia.pl 
                                                                                                                                                          INFO - ZAPISY:  warsztaty.aktorskie.sd@gmail.com
Zamierzasz rozwijać się aktorsko? Chcesz pracować w znakomitym towarzystwie? Przyjdź i zobacz co potrafimy zaprezentować na dużej scenie!
Uczestnicy warsztatów aktorskich prowadzonych przez artystów Teatru Pijana Sypialnia zaprezentują się w mega widowisku KSIĘGA RODZAJU POLSKIEGO - w reżyserii Sławomira Narlocha, które będzie można obejrzeć 19 stycznia na scenie BOK Głębocka 66 o godz. 17:00 oraz 20:00.
Prawie setka artystów: aktorów, muzyków, śpiewaków oraz tancerzy.
Na scenie, zaprezentuje się również utalentowana młodzież uczestnicząca w zajęciach teatralnych Domu Kultury Dorożkarnia, MDK Bielany oraz osoby dorosłe przyjęte na staż do naszego teatru.
Więcej szczegółów, bilety: Teatr Pijana Sypialnia. Księga Rodzaju Polskiego

Jesteś zainteresowany warsztatami aktorskimi? Napisz: warsztaty.aktorskie.sd@gmail.com
OSMĘDEUSZE podczas Międzynarodowego Festiwalu Teatrów ULICZNYCH STREET ART 2013 w Krakowie.

RECENZJA - krakowskiego krytyka teatralnego Pana PAWŁA GŁOWACKIEGO

Spektakl OSMĘDEUSZE


FEróby spektaklu 
Festiwal Sztuki Teatralnej w Rybniku / maj 2014
FOTO: Sebastian Góra
Pan po spektaklu

Nie bez przyczyny Osmędeuszy nazywa się „współczesnymi Dziadami”. Akcja dramatu przenosi nas pod bramę Cmentarza Powązkowskiego. Miejsce niezwykłe. Spotykamy tu Wianczarki, które swoimi
wspomnieniami i podwórzowymi przyśpiewkami niejako wywołują duchy dziwnych postaci
z przeszłości.
Wszystkich elektryzuje temat tajemniczej miłości Teosi i żonglera - Sylwestra. Ale uwaga! Mówi się, że w okolicy zjawiła się Katakumbowa,
czyli tajemnicza władczyni cmentarza. Sylwester musi mieć się na baczności. W miarę, jak opowieść nabiera tempa, nic nie jest już pewne. Fakty mieszają
się z legendami i plotkami.
Przedwojenna Warszawa opisana przez Mirona Białoszewskiego w Osmędeuszach tańczy i śpiewa.
Świat złodziejaszków, handlarzy, artystów cyrkowych
i żebraków jest niezwykle zaskakujący i zabawny.
W Jarmarczny klimat warszawskich ulic
niezauważalnie wkrada się rutyna dnia codziennego.
Co jest niezwykłego
 w Osmędeuszach? Jest miłość,

nadzieje, marzenia, ale również przemijanie i śmierć.
Jest życie.

Aktorzy:
Katarzyna Lasota, Karolina Lichocińska, Sławomir Narloch, Jakub Pawlak, Sebastian Słomiński

Akordeon: Wojciech Gawrych

Przygotowanie wokalne : Daniel Zieliński
Kompozytor "motywu Teosi" : Andrzej Zarycki

Reżyseria: Stanisław Dembski

Koncepcja inscenizacji, konsultacja artystyczna :
Ziuta Zającówna

Premiera: Warszawa 2012
Muzeum Literatury im.Adama Mickiewicza w Warszawie


Teatr PIJANA SYPIALNIA posiada  licencję ZAiKS na prezentacje "Osmędeuszy".

Zgodnie z życzeniem spadkobierców zamieszczamy poniższą informację:

W liście opublikowanym w miesięczniku "Dialog" (1977 nr 11 s. 174) Miron Białoszewski napisał na temat "Osmędeuszy":

"To nie inscenizowana poezja, ale syntezy dramatyczne, w których metafora   realizuje się na scenie. Elementy teatru: inscenizacja
i scenografia Ludwika Heringa z malarstwem
(i aktorstwem) Ludmiły Murawskiej oraz tekst mają tenże rodzaj skrótu, metafory. Nie jest bez znaczenia dla jedności formy, że pomysły inscenizacyjne Heringa za jego zgodą wchodzą w mój zapis dramatyczno-poetycki. Fabułę Osmędeuszy wymyślił Hering jako wielką okazję dla malarstwa Ludmiły Murawskiej. Dlatego upchnął 30-osobowy dramat w malowane tekturowe szyldy chórów i bohaterów. Z fabułą przyszły nie tylko zaśpiewy, typy, przezwiska, sytuacje - nie tylko wymyślona dzielnica Parysów - ale całe partie tekstowe: prolog Harfiarki, wstawka filozoficzna Odcedzonej, Pieśni nad pieśniami Katakumbowej i wszystko  co dalej idzie poprzez Awerdy aż do końca." 

Kreator stron internetowych - przetestuj